Hyppää sisältöön
Yrittäjyys, työelämä, liiketoiminta ja lähiesimies

Asiakaspalvelu 20 osp

Haluatko parantaa asiakaspalvelutaitojasi ja oppia tunnistamaan asiakaspalvelun merkityksen osana liiketoimintaa. Kiinnostaako asiakaskokemuksen kehittäminen organisaatiotasi?

Asiakaspalvelukoulutus auttaa hahmottamaan asiakaspalvelun kokonaisuuden ja tarkastelee palvelua asiakkaan näkökulmasta.

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena.

Koulutus on Liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osa. Koulutukseen osallistuu myös ammatillisen tutkinnon opiskelijoita.

Koulutuksen sisällöt

10.9.2020 Organisaatio palveluympäristönä

  • Liiketoiminnan tuntemus, toimintaympäristö
  • Liikeidea
  • Kilpailukeinot

17.9.2020 Asiakaslähtöinen liiketoiminta

  • Palvelupolku
  • Palvelukonsepti
  • Asiakaspalveluun valmistautuminen ja palvelutilanteet eri kanavissa
  • Asiakaspalvelun laatu
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
  • Asiakastyytyväisyys
  • Palautteiden käsittely

1.10.2020 Hyvä asiakaspalvelu

  • Asiakaspalvelutaidot
  • Asiakkaan kohtaaminen erialaisissa palvelutilanteissa
  • Haastavat asiakaspalvelutilanteet

Koulutuksen kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet parantamaan asiakaspalvelutaitojaan sekä kehittämään oman organisaation asiakaspalvelukonseptia osana liiketoimintaa. Työskentelet erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä tai haluat siirtyä tehtävään. Koulutus toteutetaan oppisopimuksena.

Koulutuksen oppimistavoitteet

Opit ymmärtämään asiakaspalvelun merkityksen osana liiketoimintaa sekä tunnistamaan oman roolisi asiakaspalvelutyössä.

Kurssin lisätietoa

Lisätietoa opetussuunnitelmasta

Vaatimukset

Oppisopimuskoulutus edellyttää sopivan työpaikan.

Lisätietoja antaa

Paula Kataja, paula.kataja@omnnia.fi

Hinta
0,00 €
0% alv.

Saatat olla kiinnostunut myös: Työelämätaidot, liiketoiminta ja yrittäjyys