Hyppää sisältöön
Yrittäjyys, työelämä, liiketoiminta ja lähiesimies

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Haluatko oppia kehittämään asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla. Saat toimintamallin, jonka avulla yhdessä asiakkaiden kanssa kehität palveluasi. 

Koulutuksen sisällöt

  • Asiakasryhmän tunnistaminen ja kehittämiskohteet 
  • Palvelun kehittäminen palvelumuotoilun avulla 
  • Kehitetyn palvelun testaaminen ja jatkokehittäminen 

Koulutuksen kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet kehittämään oman organisaation asiakaspalvelukonseptia osana liiketoimintaa. Työskentelet erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä tai haluat siirtyä tehtävään. 

Koulutuksen oppimistavoitteet

Opit ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen osana liiketoimintaa sekä kehittämään palveluja hyödyntämällä palvelumuotoilun keinoja. 

Kurssin lisätietoa
  • Koulutus muodostuu sekä lähiopetuksesta että etätehtävistä.
  • Opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma (HOKS).
Vaatimukset
  • Liiketoiminnan perusteiden hallinta ja valmiudet kehittää asiakaskokemusta.
  • Hakijat, joiden äidinkieli on muu kuin suomi tai ruotsi, kutsutaan sähköpostilla suomen kielen kokeeseen tarvittaessa (taso B1.1.).
Lisätietoja antaa

Paula Kataja, paula.kataja@omnnia.fi
puh. 046 8508058

Hinta
225,00 €
0% alv.

Saatat olla kiinnostunut myös: Työelämätaidot, liiketoiminta ja yrittäjyys