

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Haluatko oppia kehittämään asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla. Saat toimintamallin, jonka avulla yhdessä asiakkaiden kanssa kehität palveluasi.
Koulutuksen sisällöt
- Asiakasryhmän tunnistaminen ja kehittämiskohteet
- Palvelun kehittäminen palvelumuotoilun avulla
- Kehitetyn palvelun testaaminen ja jatkokehittäminen
Koulutuksen kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet kehittämään oman organisaation asiakaspalvelukonseptia osana liiketoimintaa. Työskentelet erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä tai haluat siirtyä tehtävään.
Koulutuksen oppimistavoitteet
Opit ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen osana liiketoimintaa sekä kehittämään palveluja hyödyntämällä palvelumuotoilun keinoja.
- Koulutus muodostuu sekä lähiopetuksesta että etätehtävistä.
- Opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma (HOKS).
- Liiketoiminnan perusteiden hallinta ja valmiudet kehittää asiakaskokemusta.
- Hakijat, joiden äidinkieli on muu kuin suomi tai ruotsi, kutsutaan sähköpostilla suomen kielen kokeeseen tarvittaessa (taso B1.1.).
Paula Kataja, paula.kataja@omnnia.fi
puh. 046 8508058
Hinta
225,00 €
0% alv.